Др ум. Миодраг Кркобабић проф. струк. студија

Дипломирао, магистрирао и докторирао на Факултету ликовних уметности у Београду.

Као стипендиста Немачке службе за академску размену (DAAD), борави у више наврата на Универзитету уметности у Бремену, на специјализацији Аудиовизуелних композиција, које данас предаје у Београду на Одсеку за за уметност и дизајн БАПУСС, где ради као професор и Шеф Катедре за уметност. Од 2014 до 2020. Руководилац студијског програма Медији слике, ВШЛПУСС, a oд 2020, Шеф Катедре за уметност, Одсека за уметност и дизајн, БАПУСС. Од 2012 до 2020, Члан Савета и у два мандата Председник Савета ВШЛПУСС. Оснивач и од 2015. до 2022. Руководилац Projekt Art ©entra, задужен за пројекте, ваннаставне активности, међународну и локалну сарадњу ВШЛПУСС. Руководилац израде стратегије интернационализације и координатор међународне сарадње ВШЛПУСС.

Редовно учествује на Erazmus+ програмима, семинарима и сајмовима високог образовања у земљи и иностранству.

2003-2004, као стипендиста DAAD, усавршава уметничку праксу на специјализацији Аудиовизуелних композиција у Atelier fur Zeitmedien, Hochschule fur Kunste, Bremen, где борави и 2010. године у оквиру DAAD Re-invitation програма, на специјализацији дигиталних интерактивних медија, као и 2015. на специјализацији пројектовања CG/VFX студија и наставног програма, у оквиру DAAD Study Visits for Academics – Artists and Architects програма. Својим интердисциплинарним приступом у уметничкој и педагошкој пракси, укршта класично ликовно образовање са најсавременијим достигнућима из области анимације, аудиовизуелних уметности, рачунарске графике и мултимедија, информатике и техничко-технолошког поља. На Високој школи ликовних и примењених уметности у Београду, од 2013. до 2019. руководи акредитацијом основних студија Медији слике и мастер студија Аудиовизуелне композиције, са иновативним курикулумом у области компјутерске графике (CG) и визуелних ефеката (VFX), за образовање стручних кадрова за креативни део IT сектора повезујући уметност и дигиталне технологије са потребама тзв. Креативних индустрија за продукцију аудиовизуелних садржаја и постпродукцију специјалних ефеката (VFX) за анимацију, филм, телевизију, видео игре, виртуелну (VR) и проширену реалност (AR).

Организатор и учесник бројних радионица и предавања у земљи и иностранству из различитих области компјутерске графике (CG) у видео продукцији и постпродукцији визуелних ефеката (VFX). Поред коришћења нових технологија у својој уметничкој пракси, константно усавршава знања у пољу савремених дигиталних технологија, стицањем међународно признатих сертификата из области CG/VFX:  2016, Autodesk Certificate of Completion for Maya 3D /VFX Essentials; 2017. Autodesk Certificate of Completion for Maya 2D/3D Animation; Serifikat za Digitalni kompoziting, 2020, Unity for Educators course – teaching plan and access to many resources to teach Unity. 2021, Train the Trainers Unreal Engine, Crater VFX centar, Epic Games; 2022, Hands on Unreal Engine 5 Digest, Crater Training Center, Epic Games; 2022, Организатор Game Jam Plus Београд.

Експерт Европске комисије за поље образовања, аудиовизуелне продукције и културе (Lead Expert at EACEA European Commission – Executive Agency for Education, Audiovisual & Culture, Brussels). Од 2018. до 2022. Рецензент НАТ/КАПК за Образовно-уметничко поље: УМЕТНОСТ. Члан комисије Министарства просвете за потребе оцењивања и признавања међународних високошколских исправа у оквиру рада центра ENIC/NARIS Србија. Учесник експертског тима Министарства просвете из области Креативних индустрија у оквиру Процеса предузетничког откривања (EDP) за креирање Стратегије паметне специјализације Републике Србије 4С.

Од 2000. редовно излаже, држи предавања, радионице и пројекте који повезују савремени живот, уметност и културу широм света, истражујући стање свести данашњег друштва. Кроз преиспитивање социолошких, политичких и економских утицаја савременог друштва на човека, критички сагледава начине на који институционални систем, маркетинг и политика искривљују нашу перцепцију и ставове. Излагао на више стотина изложби, фестивала и уметничких пројеката у најзначајнијим галеријским и јавним просторима широм света, а бројни радови се налазе у колекцијама музеја и институција савремене уметности у земљи и иностранству.

Од 2006. до 2010. године, Уметнички директор Меморијала Надежде Петровић, где уводи нови идејни и организациони концепт и заједно са Мирком Илићем ствара визуелни идентитет Меморијала. 2007, заједно са Astrid Wege коаутор 24. Меморијала Надежде Петровић Трансформисање сећања. Политике слике. 2010, реализује јубиларни 25. Меморијал Ја сам то што јесам, са публикацијом посвећеном историјском осврту на 50. година Меморијала.

Добитник Октобарске награде на 42. Октобарском Салону у Београду 2001. године и Награде Галерије на 22. Меморијалу Надежде Петровић у Чачку 2002. године. На 14. Интернационалном Фестивалу електронске уметности – Videobrasil Sao Paulo. 2003. године, добитник Почасне Награде. Исте године добија и Немачку награду за размену академских грађана – DAAD. 2005. године са стипендијом KulturKontakt из Беча, борави као гостујући уметник у Инсбруку, Аустрија. 2006. године добитник Награде жирија на 10. Интернационалном Бијеналу у Каиру, Египат. Избор изложби и пројеката:2023, Ништа лично, галерија Културног центра Требиње, РС, БиХ; 2021, Нежељени одраз (Antireflex), Галерија савремене ликовне уметности, Ниш;2020, Белешке из Свакодневице једног Несклада, Савремена галерија, Зрењанин; Рефлексије нашег времена: Аквизиције Музеја савремене уметности 1993-2019. Београд; Како постати/опстати? 20 година Ремонт галерије, Београд;2019, VIDentity, KC Grad, Beograd; 2018, Benetton колекција, Трст, Италија; 2017, Слика, Савремена галерија Зрењанин; Double life, omnibus, KAS, Тирана, Албанија;2016, DAAD Salon 16, Велика галерија, КЦ Град, Београд; 2015, Ништа лично, Легат Чолаковић, Музеј савремене уметности, Београд; Faceless, De Markten, Брисел, Белгија; 2014, New Beginnings, Музеј савремене уметности, Букурешт, Румунија; Faceless, Mediamatic in Amsterdam, Holandija; 2013, In Absentia, Културни Центар Пожега; Faceless, Museums Quartier Беч, Аустрија; 2012, Преслишавање 9, Ремонт, Београд; 2011, Feierabend, Галерија O3one, Београд; Слике успеха, Галерија Културног центра Рибница, Краљево; 2010, In Absentia, Продајна галерија Београд; In the Middle, Califia, CZ; 2009, Rien de personnel, Biennale Lille3000, Lil, Francuska; Slike uspeha, Галерија O3one, Београд; Ништа лично, Модерна галерија, Лазаревац; 2009-2011, Alterities, Intercambio Festival – Station Europe, Paris; Alliance Française, Brno, CZ; CC.Français de Cluj & itinerancy in Transylvania, RO; Casa Encendida, Madrid, E; Východoslovenská galéria, Košice, SK; Carpe Diem Centro de Arte Contemporânea, Lisbonne, POR; Museu de Arte Santa Catarina, Florianópolis, Brazil; 2008, In Absentia, Народни музеј, Краљево; Optica, Gijón-Asturias, Madrid, Е, Cervantes Institute, Paris; Intrude: Art & Life 366, Shanghai Zandai MoMA, China; 2007, Ништа лично, Музеј савремене уметности, Нови Сад; Chronotopes, 9th Bienal de Cuenca, Еквадор; VAD Festival, Ђирона, Шпанија; Optica, Gijón-Asturias, Шпанија; Onufri 2007, Народни Музеј, Тирана, Албанија; 2006, 12th Canariasmediafest, Канарска острва; Elementi Normalnosti, KC Babel, Utreht, Holandija; 2005, When the Times End…, Salon Музеја савремене уметности, Београд; U.S. Visit, Nurtureart, Њујорк, САД; 7th Sharjah Biennial, Шарџа, УАЕ; O normalnosti, Музеј савремене уметности, Београд; Europ’Art, MoCA, Strasbourg, F; 2004, predIGRA, КЦБ, Београд; Belgrad Art Inc., iener secession Secesija, Беч, Аустрија; Passage d’ Europe, Musée d’Art Moderne de St- Etienne, Francuska; Shake – ID Troubles, Halle fur Kunst, Luneburg, Nemačka; 2003 – 2004, Associação Cultural Videobrasil – São Paulo, Brasil; Instituto de Artes do Para; Cine Metropolis UFES – Espirito Santo; Goethe-Institut/ICBA, Bahia; Pontificia Universidade, Minas Gerais; Museum Victor Meirelles, Florianópolis, Santa Catarina; Itinerância Videobrasil, Belo Horizonte, Brasil; Laboratorio Arte Alameda, Mexico; Chroma Festival, Guadalajara, Mexico; Displacements, London, UK; MECAD, Mediateca Caixa Forum, Barcelona, E; 2003, Emancipatory Politics of Art, ART34’03, Viper Basel; Museum für Gestaltung Zürich; Dampfzentrale, Bern, CH; Ars Electronica, Linz, Austria; 2001-2005, Projected visions Strasbourg, F; Mylos Gallery, Tessalonique, GR; Kamera Cinema, Karlsruhe, D; ATA, Sofia, BG; Odeon Cinema, Chisinau, Moldavia; CCA, Bucharest, RO; Prague, CZ; Foundation Transit, Cluj, RO; Senghor Space, Brussels, B; 2003, Portret nepoznatog čoveka sa bradom, Ремонт, Београд; Некроспектива III, TweakLAB, Базел, Швајцарска; Некроспектива II, Галерија Надежда Петровић, Чачак; Imaginary Balkans, Site Gallery, Шефилд, Cornerhouse, Манчестер, Енглеска; Violence-Memory-Mutual Understanding, Tel Aviv, Beer Sheva, Ramala, Israel, Palestina; Fundación Ludwig, Havana, Kuba; Festival International d’Art Video de Casablanca, Казабланка, Мароко; IN OUT, Фестивал Дигиталне Слике, Праг, Братислава, Будимпешта; 2002-2005, Anthology of Art, ZKM Karlsruhe; Akademie der Kuenste, Berlin; BundesKunsthalle, Bonn, D; 2002, Unstable Narratives, Hartware MKV, Дортмунд, Немачка; Мали црвени слонови, UKS, Осло, Норвешка; 2001, 6=36, Дом Омладине, Београд; Топологије смрти, Продајна галерија, Београд; 2000, Конверзације, Музеј савремене уметности, Београд; Некроспектива, Народни музеј, Краљево…