Dr um. Miodrag Krkobabić prof. struk. studija

Diplomirao, magistrirao i doktorirao na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu.

Kao stipendista Nemačke službe za akademsku razmenu (DAAD), boravi u više navrata na Univerzitetu umetnosti u Bremenu, na specijalizaciji Audiovizuelnih kompozicija, koje danas predaje u Beogradu na Odseku za za umetnost i dizajn BAPUSS, gde radi kao profesor i Šef Katedre za umetnost. Od 2014 do 2020. Rukovodilac studijskog programa Mediji slike, VŠLPUSS, a od 2020, Šef Katedre za umetnost, Odseka za umetnost i dizajn, BAPUSS. Od 2012 do 2020, Član Saveta i u dva mandata Predsednik Saveta VŠLPUSS. Osnivač i od 2015. do 2022. Rukovodilac Projekt Art ©entra, zadužen za projekte, vannastavne aktivnosti, međunarodnu i lokalnu saradnju VŠLPUSS. Rukovodilac izrade strategije internacionalizacije i koordinator međunarodne saradnje VŠLPUSS.

Redovno učestvuje na Erazmus+ programima, seminarima i sajmovima visokog obrazovanja u zemlji i inostranstvu.

2003-2004, kao stipendista DAAD, usavršava umetničku praksu na specijalizaciji Audiovizuelnih kompozicija u Atelier fur Zeitmedien, Hochschule fur Kunste, Bremen, gde boravi i 2010. godine u okviru DAAD Re-invitation programa, na specijalizaciji digitalnih interaktivnih medija, kao i 2015. na specijalizaciji projektovanja CG/VFX studija i nastavnog programa, u okviru DAAD Study Visits for Academics – Artists and Architects programa. Svojim interdisciplinarnim pristupom u umetničkoj i pedagoškoj praksi, ukršta klasično likovno obrazovanje sa najsavremenijim dostignućima iz oblasti animacije, audiovizuelnih umetnosti, računarske grafike i multimedija, informatike i tehničko-tehnološkog polja. Na Visokoj školi likovnih i primenjenih umetnosti u Beogradu, od 2013. do 2019. rukovodi akreditacijom osnovnih studija Mediji slike i master studija Audiovizuelne kompozicije, sa inovativnim kurikulumom u oblasti kompjuterske grafike (CG) i vizuelnih efekata (VFX), za obrazovanje stručnih kadrova za kreativni deo IT sektora povezujući umetnost i digitalne tehnologije sa potrebama tzv. Kreativnih industrija za produkciju audiovizuelnih sadržaja i postprodukciju specijalnih efekata (VFX) za animaciju, film, televiziju, video igre, virtuelnu (VR) i proširenu realnost (AR).

Organizator i učesnik brojnih radionica i predavanja u zemlji i inostranstvu iz različitih oblasti kompjuterske grafike (CG) u video produkciji i postprodukciji vizuelnih efekata (VFX). Pored korišćenja novih tehnologija u svojoj umetničkoj praksi, konstantno usavršava znanja u polju savremenih digitalnih tehnologija, sticanjem međunarodno priznatih sertifikata iz oblasti CG/VFX:  2016, Autodesk Certificate of Completion for Maya 3D /VFX Essentials; 2017. Autodesk Certificate of Completion for Maya 2D/3D Animation; Serifikat za Digitalni kompoziting, 2020, Unity for Educators course – teaching plan and access to many resources to teach Unity. 2021, Train the Trainers Unreal Engine, Crater VFX centar, Epic Games; 2022, Hands on Unreal Engine 5 Digest, Crater Training Center, Epic Games; 2022, Organizator Game Jam Plus Beograd.

Ekspert Evropske komisije za polje obrazovanja, audiovizuelne produkcije i kulture (Lead Expert at EACEA European Commission – Executive Agency for Education, Audiovisual & Culture, Brussels). Od 2018. do 2022. Recenzent NAT/KAPK za Obrazovno-umetničko polje: UMETNOST. Član komisije Ministarstva prosvete za potrebe ocenjivanja i priznavanja međunarodnih visokoškolskih isprava u okviru rada centra ENIC/NARIS Srbija. Učesnik ekspertskog tima Ministarstva prosvete iz oblasti Kreativnih industrija u okviru Procesa preduzetničkog otkrivanja (EDP) za kreiranje Strategije pametne specijalizacije Republike Srbije 4S.

Od 2000. redovno izlaže, drži predavanja, radionice i projekte koji povezuju savremeni život, umetnost i kulturu širom sveta, istražujući stanje svesti današnjeg društva. Kroz preispitivanje socioloških, političkih i ekonomskih uticaja savremenog društva na čoveka, kritički sagledava načine na koji institucionalni sistem, marketing i politika iskrivljuju našu percepciju i stavove. Izlagao na više stotina izložbi, festivala i umetničkih projekata u najznačajnijim galerijskim i javnim prostorima širom sveta, a brojni radovi se nalaze u kolekcijama muzeja i institucija savremene umetnosti u zemlji i inostranstvu.

Od 2006. do 2010. godine, Umetnički direktor Memorijala Nadežde Petrović, gde uvodi novi idejni i organizacioni koncept i zajedno sa Mirkom Ilićem stvara vizuelni identitet Memorijala. 2007, zajedno sa Astrid Wege koautor 24. Memorijala Nadežde Petrović Transformisanje sećanja. Politike slike. 2010, realizuje jubilarni 25. Memorijal Ja sam to što jesam, sa publikacijom posvećenom istorijskom osvrtu na 50. godina Memorijala.

Dobitnik Oktobarske nagrade na 42. Oktobarskom Salonu u Beogradu 2001. godine i Nagrade Galerije na 22. Memorijalu Nadežde Petrović u Čačku 2002. godine. Na 14. Internacionalnom Festivalu elektronske umetnosti – Videobrasil Sao Paulo. 2003. godine, dobitnik Počasne Nagrade. Iste godine dobija i Nemačku nagradu za razmenu akademskih građana – DAAD. 2005. godine sa stipendijom KulturKontakt iz Beča, boravi kao gostujući umetnik u Insbruku, Austrija. 2006. godine dobitnik Nagrade žirija na 10. Internacionalnom Bijenalu u Kairu, Egipat. Izbor izložbi i projekata:2023, Ništa lično, galerija Kulturnog centra Trebinje, RS, BiH; 2021, Neželjeni odraz (Antireflex), Galerija savremene likovne umetnosti, Niš;2020, Beleške iz Svakodnevice jednog Nesklada, Savremena galerija, Zrenjanin; Refleksije našeg vremena: Akvizicije Muzeja savremene umetnosti 1993-2019. Beograd; Kako postati/opstati? 20 godina Remont galerije, Beograd;2019, VIDentity, KC Grad, Beograd; 2018, Benetton kolekcija, Trst, Italija; 2017, Slika, Savremena galerija Zrenjanin; Double life, omnibus, KAS, Tirana, Albanija;2016, DAAD Salon 16, Velika galerija, KC Grad, Beograd; 2015, Ništa lično, Legat Čolaković, Muzej savremene umetnosti, Beograd; Faceless, De Markten, Brisel, Belgija; 2014, New Beginnings, Muzej savremene umetnosti, Bukurešt, Rumunija; Faceless, Mediamatic in Amsterdam, Holandija; 2013, In Absentia, Kulturni Centar Požega; Faceless, Museums Quartier Beč, Austrija; 2012, Preslišavanje 9, Remont, Beograd; 2011, Feierabend, Galerija O3one, Beograd; Slike uspeha, Galerija Kulturnog centra Ribnica, Kraljevo; 2010, In Absentia, Prodajna galerija Beograd; In the Middle, Califia, CZ; 2009, Rien de personnel, Biennale Lille3000, Lil, Francuska; Slike uspeha, Galerija O3one, Beograd; Ništa lično, Moderna galerija, Lazarevac; 2009-2011, Alterities, Intercambio Festival – Station Europe, Paris; Alliance Française, Brno, CZ; CC.Français de Cluj & itinerancy in Transylvania, RO; Casa Encendida, Madrid, E; Východoslovenská galéria, Košice, SK; Carpe Diem Centro de Arte Contemporânea, Lisbonne, POR; Museu de Arte Santa Catarina, Florianópolis, Brazil; 2008, In Absentia, Narodni muzej, Kraljevo; Optica, Gijón-Asturias, Madrid, E, Cervantes Institute, Paris; Intrude: Art & Life 366, Shanghai Zandai MoMA, China; 2007, Ništa lično, Muzej savremene umetnosti, Novi Sad; Chronotopes, 9th Bienal de Cuenca, Ekvador; VAD Festival, Đirona, Španija; Optica, Gijón-Asturias, Španija; Onufri 2007, Narodni Muzej, Tirana, Albanija; 2006, 12th Canariasmediafest, Kanarska ostrva; Elementi Normalnosti, KC Babel, Utreht, Holandija; 2005, When the Times End…, Salon Muzeja savremene umetnosti, Beograd; U.S. Visit, Nurtureart, Njujork, SAD; 7th Sharjah Biennial, Šardža, UAE; O normalnosti, Muzej savremene umetnosti, Beograd; Europ’Art, MoCA, Strasbourg, F; 2004, predIGRA, KCB, Beograd; Belgrad Art Inc., iener secession Secesija, Beč, Austrija; Passage d’ Europe, Musée d’Art Moderne de St- Etienne, Francuska; Shake – ID Troubles, Halle fur Kunst, Luneburg, Nemačka; 2003 – 2004, Associação Cultural Videobrasil – São Paulo, Brasil; Instituto de Artes do Para; Cine Metropolis UFES – Espirito Santo; Goethe-Institut/ICBA, Bahia; Pontificia Universidade, Minas Gerais; Museum Victor Meirelles, Florianópolis, Santa Catarina; Itinerância Videobrasil, Belo Horizonte, Brasil; Laboratorio Arte Alameda, Mexico; Chroma Festival, Guadalajara, Mexico; Displacements, London, UK; MECAD, Mediateca Caixa Forum, Barcelona, E; 2003, Emancipatory Politics of Art, ART34’03, Viper Basel; Museum für Gestaltung Zürich; Dampfzentrale, Bern, CH; Ars Electronica, Linz, Austria; 2001-2005, Projected visions Strasbourg, F; Mylos Gallery, Tessalonique, GR; Kamera Cinema, Karlsruhe, D; ATA, Sofia, BG; Odeon Cinema, Chisinau, Moldavia; CCA, Bucharest, RO; Prague, CZ; Foundation Transit, Cluj, RO; Senghor Space, Brussels, B; 2003, Portret nepoznatog čoveka sa bradom, Remont, Beograd; Nekrospektiva III, TweakLAB, Bazel, Švajcarska; Nekrospektiva II, Galerija Nadežda Petrović, Čačak; Imaginary Balkans, Site Gallery, Šefild, Cornerhouse, Mančester, Engleska; Violence-Memory-Mutual Understanding, Tel Aviv, Beer Sheva, Ramala, Israel, Palestina; Fundación Ludwig, Havana, Kuba; Festival International d’Art Video de Casablanca, Kazablanka, Maroko; IN OUT, Festival Digitalne Slike, Prag, Bratislava, Budimpešta; 2002-2005, Anthology of Art, ZKM Karlsruhe; Akademie der Kuenste, Berlin; BundesKunsthalle, Bonn, D; 2002, Unstable Narratives, Hartware MKV, Dortmund, Nemačka; Mali crveni slonovi, UKS, Oslo, Norveška; 2001, 6=36, Dom Omladine, Beograd; Topologije smrti, Prodajna galerija, Beograd; 2000, Konverzacije, Muzej savremene umetnosti, Beograd; Nekrospektiva, Narodni muzej, Kraljevo…