Обавештење за јавност о поступању НАТ-а у околностима ширења COVID-19

У складу са околностима изазваним ширењем COVID-19 на територији Републике Србије, а у контексту донете Одлуке о проглашењу ванредног стања („Службени гласник РС”, број 29/20), Национално тело за акредитацију и проверу квалитета у високом образовању Србије (Национално акредитационо тело – НАТ) обавештава високошколске установе да
док је на снази Одлука о проглашењу ванредног стања не теку рокови за:

  1. подношење захтева за акредитацију високошколских установа и студијских програма, захтева за спољашњу проверу квалитета и захтева за почетну акредитацију,
  2. поступање по донетим актима упозорења о отклањању недостатака, мишљењима о отклањању недостатака и закључцима о неуредности захтева,
  3. улагање жалби на решења о одбијању захтева за акредитацију, и
  4. достављање тражених информација и документације рецензентским комисијама и изјашњавање о извештајима рецензентских комисија.

Национално акредитационо тело наставиће да обавља све послове из своје надлежности и за време ванредног стања. Седнице Комисије за акредитацију и проверу квалитета  у наредном периоду организоваће се електронски. Рецензентске комисије настављају свој рад на рецензирању предатих захтева за акредитацију високошколских установа и студијских програма и припреми прелиминарних рецензентских извештаја. За време трајања ванредног стања обустављају се посете високошколским установама и отказују најављиване обуке. Национално акредитационо тело у наредном периоду припремиће и доставити рецензентима посебно припремљени видео материјал за обуку.

И током ванредног стања високошколске установе, које су припремиле одговарајућу документацију, могу да предају захтеве за акредитацију високошколске установе и/или студијских програма, уложе жалбу на решење о одбијању захтева за акредитацију, одговоре на акт упозорења или мишљење, и допуне захтев за акредитацију по закључку о неуредности захтева, сваког радног дана у периоду од 7.30 до 15.30 преко писарнице Управе за заједничке послове у Палати „Србија“, источно крило, Булевар Михајла Пупина 2, 11070 Нови Београд.

Молимо кориснике софтвера НАТ2019 да у наредном периоду корисничку подршку контактирају путем електронске поште на адресе које су доступне у софтверу у делу Pomoć > Korisnička podrška.

О свим даљим мерама и променама у раду Национално акредитационо тело ће редовно обавештавати јавност.